Menu
Kontaktirajte nas Rezervirajte sada
Opći Uvjeti Poslovanja - Palazzo President Opći Uvjeti Poslovanja - Palazzo President

Opći Uvjeti Poslovanja

Palazzo President, u daljnjem tekstu hotel, plasira i prodaje hotelske usluge prema objavljenim informacijama, opisu, terminu i važećem cjeniku, a sukladno potvrđenoj rezervaciji/sklopljenom ugovoru, u svoje ime i za svoj račun. Kao naručitelj usluge za krajnjeg korisnika može se pojaviti agencija ili turoperator te se odredbe općih uvjeta primjenjuju i na njih kao posrednike. Slanjem upita za rezervaciju potvrđujete da ste sporazumni s Općim uvjetima poslovanja hotela te isto postaje pravna obveza. Prilikom pružanja usluga Hotel primjenjuje pravila propisana kućnim redom, hotelijerskim i ugostiteljskim uzancama, a u skladu s važećim pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske.

CIJENA USLUGE

Važeća cijena usluge navedena je u ponudi dobivenoj putem Online booking sistema ili odjela rezervacija. Ugovorene usluge ne mogu se kombinirati s ostalim promotivnim ponudama ili paketima, osim ako nije drugačije dogovoreno. U slučaju bilo kakvih izmjena ili odstupanja od rezerviranih usluga biti će obračunate redovne cijene. Za usluge koje nisu iskorištene povrat sredstva nije moguć. Sve vrste posebnih usluga koje nisu uključene u cijenu gost sam plaća i dužan ih je naručiti prilikom izvršenja rezervacije ili na upit na licu mjesta. Cijene u eurima su informativne. Rezervacijski sustav primjenjuje dnevne najbolje cijene Hotela President. PDV je uključen u cijene.

TURISTIČKA PRISTOJBA

Turistička pristojba nije uključena u navedene cijene smještaja, već se obračunava na licu mjesta. Turistička pristojba je izražena u EUR. Ukoliko se plaćanje ne vrši u valuti EUR, tada se turistička pristojba obračunava po važećem srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan plaćanja. Odluku o visini turističke pristojbe donosi Skupština Županije Splitsko Dalmatinske te je ista izražena u cjeniku. Djeca do 11,99 godina ne plaćaju turističku pristojbu, a djeca od 12 do 17,99 godina plaćaju 50% iznosa turističke pristojbe.

NAKNADA ZA USLUGU I OSIGURANJE

Naknada za uslugu i osiguranje nije uključena u navedene cijene smještaja, već se obračunava na recepciji hotela po osobi po danu. Naknada za uslugu i osiguranje je izražena u EUR. Ukoliko se plaćanje ne vrši u valuti EUR, tada se Naknada za uslugu i osiguranje obračunava po važećem srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan plaćanja. Naknada za uslugu i osiguranje iznosi 2,00 EUR po osobi po danu.

NAPOMENE VEZANE UZ POSTUPAK REZERVACIJE

Molimo uzmite u obzir da se osobe od 12 i više godina smatraju odraslima te im se naplaćuje puna cijena. Prilikom rezerviranja smještaja, obvezni ste djecu stariju od navedenog pribrojiti odraslim osobama.

Želite li promijeniti ili otkazati napravljenu rezervaciju, izmjene možete napraviti online, u skladu s Uvjetima otkaza rezervacije.

Hotel će pripremiti pomoćni krevet samo ukoliko su tijekom postupka rezervacija punim imenom navedene minimalno 3 osobe koje plaćaju i ako su te osobe navedene tijekom izračuna cijena.

Hotel pridržava pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervaciju ukoliko je došlo do zlouporabe rezervacijskog sustava ili je ista napravljena očiglednom greškom korisnika.

UVJETI PLAĆANJA

Za grupne rezervacije i serijale

Po predračunu
– 30% iznosa po potvrdi rezervacije
– plaćanje preostalog iznosa prema predračunu, najkasnije 14 dana prije dolaska gostiju u Hotel
– eventualne razlike potrebno je podmiriti najkasnije u roku od 3 dana od datuma izdavanja fakture iz hotela uz obaveznu garanciju kreditnom karticom

Plaćanje kreditnom karticom: 30% iznosa će se teretiti po potvrdi rezervacije
– 14 dana prije dolaska, Hotel će napraviti predautorizaciju na cjelokupan iznos rezervacije
– finalno terećenje kreditne kartice se vrši na dan dolaska gostiju

Za individualne rezervacije

Rezervacije po redovnim cijenama

– Unutar 7 dana prije dolaska, hotel zadržava pravo naplate cjelokupnog iznosa rezervacije
– Gost treba dostaviti važeće podatke kreditne kartice koju će hotel teretiti
– U slučaju neispravnih podataka, hotel će otkazati rezervaciju
– Izravno plaćanje mora biti izvršeno najkasnije 7 dana prije dolaska

Rezervacije po posebnim cijenama uz nepovratno plaćanje

– Hotel će unaprijed nepovratno naplatiti puni iznos rezervacije (osim boravišne pristojbe i dodatnih usluga)
– Gost mora dostaviti važeće podatke kreditne kartice
– U slučaju neispravnih podataka, hotel će otkazati rezervaciju
– Izravno nepovratno plaćanje mora biti izvršeno najkasnije 24 sata nakon rezervacije

Bankovne uplate:

Palazzo President
President d.o.o.
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
IBAN: HR4123400091110845431
SWIFT: PBZGHR2X
Svi bankovni troškovi idu na teret uplatitelja (SHA charge code). Uplaćenim iznosom smatra se iznos koji banka u Hrvatskoj odobrila računu primatelja.

OBRAČUN USLUGA I PLAĆANJE

Predračun/Račun se ispostavlja na osnovi dogovorenih uvjeta i potvrde Partnera te na osnovi poštivanja otkaznih rokova.

Naplata usluga je isključivo moguća u EUR prema srednjem tečaju HNB-a na dan plaćanja.

Plaćanje je moguće jednokratno – kreditnim karticama (Amex, Diners, Visa, Master), debitnim karticama, gotovinom (HRK) te bankovnom transakcijom.

Zbog tečajnih razlika te obračuna provizije mjenjačnica, potrebno je uzeti u obzir da će potrebni iznos u EUR biti nešto veći od iznosa na rezervaciji.

Kasni odlazak (check-out) je moguć samo uz prethodnu potvrdu recepcije te uz doplatu:

– doplata za kasni odlazak (12–18h): 50% od cijene jednog noćenja s doručkom po osobi
– doplata za kasni odlazak (od 18h nadalje): 100% od cijene jednog noćenja s doručkom po osobi

UVJETI OTKAZA REZERVACIJE

Za grupne rezervacije:

90–45 dana prije dolaska: može se otkazati do 30% kontingenta po noćenju bez troškova otkaza. Za svaku otkazanu sobu preko ovog postotka, Hotel će teretiti cijeli iznos boravka.
44–30 dana prije dolaska: može se otkazati do 20% preostalog kontingenta po noćenju bez troškova otkaza. Za svaku otkazanu sobu preko ovog postotka, Hotel će teretiti cijeli iznos boravka.
29–7 dana prije dolaska: može se otkazati do 10% preostalog kontingenta po noćenju bez troškova otkaza. Za svaku otkazanu sobu preko ovog postotka, Hotel će teretiti cijeli iznos boravka.
6–0 dana prije dolaska: otkaz je moguć isključivo uz 100% trošak. U slučaju nedolaska, Hotel naplaćuje puni iznos boravka.

Svako kašnjenje gosta mora se pravovremeno javiti. U suprotnom, Hotel smatrat će rezervaciju otkazanom te zaračunati trošak sukladno gore navedenim uvjetima.

Za individualne rezervacije:

Redovne cijene:

– Rezervaciju držimo do 18:00 h na dan dolaska.
– Otkaz bez troška moguć do 7 dana prije dolaska.
– Kasni otkaz ili nedolazak: naplata 100% iznosa.
– Skraćenje boravka nakon prijave: 100% naplata neiskorištenih noćenja.
Otkaz mora biti u pisanom obliku i vrijedi nakon pisane potvrde hotela.

Posebne cijene s nepovratnim plaćanjem:

– Rezervaciju držimo do 24:00 h na dan dolaska.
– Svaki otkaz, nedolazak ili skraćenje boravka: hotel zadržava puni iznos rezervacije.

VIŠA SILA

Klijent i Hotel su oslobođeni od izvršavanja svojih ugovornih obveza ukoliko  se pojave okolnosti  koje se smatraju „višom silom“ dokle god takve okolnosti traju i utječu na izvršavanje ugovornih obveza, što je detaljnije opisano u ovom članku.

Izraz „viša sila“ podrazumijeva neuobičajene i nepredvidljive događaje izvan kontrole stranaka. Takvi događaji uključuju (primjerice) rat, prijetnju ratom, demonstracije, prirodnu ili nuklearnu katastrofu, požar, epidemiju, loše vremenske uvjete, teroristički napad, vladine odluke i/ili predsjedničke odluke i/ili parlamentarne odluke (npr. odluke o zatvaranju granica, odluke o zabrani napuštanja države prebivališta, odluke o ikakvim zabranama vezanim za putovanja izvan država), Božju volju,  i druge slične okolnosti.

Klijent se može osloboditi obveza zbog „više sile“ u bilo kojem smislu jedino ako je njome spriječen izvršiti obveze Ugovora, te je u nemogućnosti ostvariti i zamjenske aranžmane, nakon što je poduzeo sve potrebne mjere za to. Hotel se može pozivati na „višu silu“ u slučaju kada je spriječen ili je povezano s velikim teškoćama ostvariti siguran smještaj, kada je po mišljenju Hotela ugroženo zdravlje, udobnost ili užitak klijenta te kada bi kao posljedica svega mogla biti ugrožena sigurnost gostiju i djelatnika.

OSTALI UVJETI SMJEŠTAJA

– Check-in: od 14:00 h na dan dolaska.
– Check-out: do 11:00 h na dan odlaska.
– Hotel može uskratiti uslugu zbog neprimjerenog ponašanja gosta.
– Smještaj nije dozvoljen osobama mlađima od 18 godina bez punoljetne pratnje.
– Žalbe se prihvaćaju samo tijekom boravka, izravno osoblju ili preko agencije.
– Hotel zadržava pravo zatvaranja wellness sadržaja zbog održavanja.
– Fotografije soba su informativne prirode i ne jamče točan izgled rezervirane sobe.

Za više informacija kontaktirajte: sales@hotelpresident.hr

Za kućni red kliknite ovdje: PRAVILA I PROPISI KUĆE

REKLAMACIJE

U interesu je gosta da svoj prigovor pokuša riješiti odmah u odredištu. Ukoliko ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, gost mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno. Potvrdu gost mora priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju gost je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon korištenja usluge. Ukoliko gost uloži pismenu reklamaciju nakon tog roka, Hotel takvu reklamaciju nije dužna uzeti u obzir. Hotel je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor. Hotel će rješavati samo one pritužbe koje se nisu mogle otkloniti na licu mjesta. Dok postupak rješenja traje, gost se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže bilo koje druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu gost se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Gost i Hotel će sporove nastojati razriješiti sporazumno, a u suprotnom ugovaraju nadležnost Suda u Zagrebu. Mjerodavno pravo će biti Hrvatsko pravo.

KATEGORIZACIJA I OPISI OBJEKATA

Ponuđeni smještajni i ostali kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji Republike Hrvatske. Hotel ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i samog objekta u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe. Hotel ne odgovara u slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera.

SMJEŠTAJ U HOTELU

Raspored soba određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko gost nije izričito ugovorio sobu posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u katalogu i cjeniku. Smještaj u sobi nije moguć prije 14 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se mora napustiti do 11 sati na dan završetka korištenja usluga. Dolaske iza 20 sati nužno je najaviti unaprijed, u protivnom Hotel ne garantira mogućnost izvršenja usluge, osim ako nije drugačije naznačeno.